Відповідно до наказу в.о. керівника апарату Сумського окружного адміністративного суду № 73 – ОД від 07 листопада 2025 року, оголошено співбесіду на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - головний спеціаліст відділу документального забезпечення.
До основних посадових обов’язків входить:
Здійснює прийом, реєстрацію та авторозподіл адміністративних позовів та реєстрацію вхідної кореспонденції суду. Здійснює перевірку, реєстрацію та авторозподіл позовів , що надійшли через електронний кабінет підсистеми АСДС « Електронний суд». Інформує фізичних та юридичних осіб про стан розгляду справ, у яких вони беруть участь. Формує та веде журнал реєстрації адміністративних позовів. Здійснює реєстрацію звернень громадян та запитів на публічну інформацію. Здійснює підготовку проектів розпоряджень про проведення автоматичного розподілу. Здійснює реєстрацію документів « ДСК» та з літер « М». Виконує іншу роботу за дорученням голови суду, заступника голови суду, керівника апарату суду, заступника керівника апарату суду, начальника відділу документального забезпечення та заступника начальника відділу документального забезпечення Сумського окружного адміністративного суду.
Співбесіда з кандидатами буде проведена 17 листопада 2025 року о 10 год. 00 хв. за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьева, 159.
Інформацію із обов’язковим зазначенням контактних даних, стосовно освіти, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо) просимо надсилати на офіційну електронну адресу суду inbox@adm.court.gov.ua.
Додаткову інформацію можна отримати у провідного спеціаліста з кадрової роботи Радченко Анни за телефоном (0542) 60-82-75.