Відповідно до наказу керівника апарату Сумського окружного адміністративного суду № 57 – ОД від 28 серпня 2024 року, оголошено співбесіду на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - секретар суду відділу документального забезпечення.
Основні посадові обов’язки:
Інформує фізичних та юридичних осіб про стан розгляду справ, у яких вони беруть участь.
Здійснює внесення до автоматизованої системи документообігу даних про повернення рекомендованих поштових відправлень про вручення сторонам процесуальних документів та конвертів.
Забезпечує зберігання судових справ та інших матеріалів.
Здійснює підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншу документацію відділу за минулі роки.
Співбесіда з кандидатами буде проведена 4 вересня 2024 року о 10 год. 00 хв. за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьева, 159.
Інформацію із обов’язковим зазначенням контактних даних, стосовно освіти, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо) просимо надсилати на офіційну електронну адресу суду inbox@adm.su.court.gov.ua до 17 год.00 хв. 3 вересня 2024 року.
Додаткову інформацію можна отримати у провідного спеціаліста з кадрової роботи Мозгової Марини Василівни за телефоном (0542) 60-80-75.