Відповідно до наказу керівника апарату Сумського окружного адміністративного суду № 21 – ОД від 18 березня 2024 року, оголошено співбесіду на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - секретар суду відділу документального забезпечення.
Основні посадові обов’язки:
- Здійснює підготовку та забезпечує своєчасне надіслання судових справ із апеляційними скаргами, поданнями та у разу витребування до відповідних судів вищих інстанцій.
- Організовує підготовку копій рішень, ухвал, виготовляє та видає виконавчі листи на підставі наявних в автоматизованій системі даних.
- Інформує фізичних та юридичних осіб про стан розгляду справ, у яких вони беруть участь.
- Забезпечує зберігання судових справ та інших матеріалів.
- Здійснює ведення журналу обліку направлення справ за підсудністю
- Здійснює перевірку відповідності документів у судових справах після закінчення апеляційного провадження.
- Вносить до статистичної картки автоматизованої системи документообігу Сумського окружного адміністративного суду відомості щодо набрання судовими рішеннями законної сили та направлення таких відомостей до Єдиного державного реєстру судових рішень.
- Виконує іншу роботу за дорученням голови суду, заступника голови суду, керівника апарату суду, заступника керівника апарату суду, начальника відділу документального забезпечення та заступника начальника відділу документального забезпечення Сумського окружного адміністративного суду.
Співбесіда з кандидатами буде проведена 25 березня 2024 року о 10 год. 00 хв. за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьева, 159.
Інформацію із обов’язковим зазначенням контактних даних, стосовно освіти, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо) просимо надсилати на офіційну електронну адресу суду inbox@adm.su.court.gov.ua до 15 год.45 хв 22 березня 2024 року.
Додаткову інформацію можна отримати у провідного спеціаліста з кадрової роботи Мозгової Марини за телефоном (0542) 60-80-75.