Відповідно до наказу керівника апарату Сумського окружного адміністративного суду № 10 – ОД від 12 лютого 2024 року, оголошено співбесіду на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку, матеріального та господарського забезпечення (на період перебування у відпустці для догляду за дитиною основного працівника).
До основних посадових обов’язків входить:
- Бере участь у розробці проектів положень, інструкцій, вказівок з бухгалтерського обліку, типових форм бухгалтерської звітності.
- Здійснює облік систематизацію та зберігання нормативних документів щодо бухгалтерського обліку та звітності.
- Здійснює ведення касових операцій. Складає меморіальний ордер №1 «Накопичувальна відомість за касовими операціями».
- Забезпечує відображення на рахунках бухгалтерського обліку господарських операцій за розрахунками з кредиторами та дебіторами.
- Один раз на рік при проведенні річної інвентаризації складає акти звірок з дебіторами і кредиторами.
- Складає меморіальний ордер № 2 «Накопичувальна відомість руху грошових коштів загального фонду на рахунках, відкритих в органах Державної казначейської служби України (банках)», меморіальний ордер № 3 «Накопичувальна відомість руху грошових коштів спеціального фонду на рахунках, відкритих в органах Державної казначейської служби України (банках)», меморіальний ордер № 4 „Накопичувальна відомість за розрахунками з дебіторами”, складає меморіальний ордер № 6 «Накопичувальна відомість за розрахунками з кредиторами».
- Складає меморіальний ордер № 8 «Накопичувальна відомість за розрахунками з підзвітними особами». Перевіряє правильність оформлення звітів про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт.
- Організовує проведення банківських операцій. Складає платіжні доручення для здійснення казначейських операцій, реєстри юридичних та фінансових зобов’язань. Здійснює облік юридичних та фінансових зобов’язань.
- Оформлює довіреності на одержання матеріальних цінностей, облік їх використання, здійснює реєстрацію довіреностей у журналі обліку видачі довіреностей.
- Здійснює ведення Єдиного веб-порталу використання публічних коштів.
- Застосовує комп’ютерні та інші сучасні технічні засоби та технології обліково –обчислювальних робіт.
- Готує відповіді з питань обліку та звітності і господарсько-фінансової діяльності суду за дорученням голови суду, керівника апарату та начальника відділу на запити відповідних центральних і місцевих органів виконавчої влади, підприємств, організацій та їх фінансових структур чи підрозділів.
- Вносить пропозиції голові суду, керівнику апарату суду щодо удосконалення організації діяльності суду з питань бухгалтерського обліку, матеріального та господарського забезпечення діяльності суду.
- Здійснює інші повноваження з організації бухгалтерського обліку, матеріального та господарського забезпечення діяльності суду.
- Виконує інші доручення голови суду, керівника апарату та начальника відділу бухгалтерського обліку, матеріального та господарського забезпечення.
Співбесіда з кандидатами буде проведена 26 лютого 2024 року о 10 год. 00 хв. за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьева, 159.
Інформацію із обов’язковим зазначенням контактних даних, стосовно освіти, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо) просимо надсилати на офіційну електронну адресу суду inbox@adm.su.court.gov.ua.
Додаткову інформацію можна отримати у провідного спеціаліста з кадрової роботи Мозгової Марини Василівни за телефоном (0542) 60-80-75.