У рамках проведення Днів адміністративної юстиції України та з метою підвищення якості роботи в суді проводилось анкетування відвідувачів суду шляхом заповнення анкет.
Кожен бажаючий мав можливість оцінити якість роботи Сумського окружного адміністративного суду за п’ятибальною шкалою (1 – найнижчий бал, 5 – найвищий бал). Також в анкеті відвідувачі суду могли викласти свої зауваження та пропозиції щодо підвищення якості роботи суду.
За результатом проведеного анкетування та підведення підсумків опитування громадян, маємо наступні результати:
зручність та комфортність перебування в суді (достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, чистота та прибраність приміщення, освітлення) – 4,8
наявність певних перешкод з боку охорони при вході до приміщення суду – 4,6
повнота, якість та доступність інформації для відвідувачів суду (наявність інформаційних стендів, зразків документів, порядку сплати судового збору, зрозумілість інформації щодо місця та часу проведення судових засідань – 4,8
ефективність організації роботи суду (дотримання строків та процедур розгляду справ, вчасність отримання повідомлень про призначення справ до розгляду, обґрунтованість затримки/перенесення судових засідань тощо) – 4,0
можливість додзвонитися та отримати потрібну інформацію у телефонному режимі – 3,8
чи дозволяє графік роботи канцелярії суду вчасно та безперешкодно вирішувати справи (подати документи, ознайомитися з матеріалами справи, отримати судові рішення та ін.) – 4,4
професійний рівень спілкування, поведінки та роботи працівників апарату суду – 4,4
наявністю необхідної інформації щодо роботи суду на офіційній сторінці суду та сторінках у соціальних мережах – 4,6
чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду – 4,8
задоволеність роботою суду вцілому – 4,8.
Також деякі громадяни до зауважень віднесли труднощі у можливості додзвонитися та отримати потрібну інформацію у телефонному режимі.
Значна кількість опитаних громадян зазначили, що все організовано дуже добре, однак, висловили побажання більшої уваги учасникам судового процесу та відвідувачам.
Аналізуючи інформацію, отриману під час проведення анкетування відвідувачів суду, в цілому можна зробити висновок про належний рівень організації роботи в Сумському окружному адміністративному суді, доступність та відкритість суду для відвідувачів.
Як свідчить досвід, анкетування є ефективним інструментом взаємної комунікації між судом та його відвідувачами.
Сумський окружний адміністративний суд прагне зробити свою роботу прозорою, а спілкування громадян із судом відкритим, зручним і комфортним.
Інформація, отримана за результатами анкетування, у подальшому буде використана для покращення організації роботи Сумського окружного адміністративного суду.