Відповідно до наказу керівника апарату Сумського окружного адміністративного суду № 41 – ОД від 29 червня 2023 року, оголошено співбесіду на зайняття 2 (двох) вакантних посад державної служби категорії «В» - секретар суду відділу документального забезпечення.
До основних посадових обов’язків входить:
Здійснення прийому та реєстрації вхідної кореспонденції суду відповідно до вимог Інструкції з діловодства в адміністративних судах України;
здійснення відправлення вихідної кореспонденції суду відповідно до вимог Інструкції з діловодства в адміністративних судах України;
інформування фізичних та юридичних осіб про стан розгляду справ, у яких вони беруть участь;
забезпечення зберігання судових справ та інших матеріалів;
ведення номенклатурних справ суду;
здійснення видачу судових справ для ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до встановленого порядку;
виготовлення та видача за заявами осіб копії судових рішень та виконавчих листів на підставі наявних в автоматизованій системі даних, а також здійснення ведення журналу обліку видачі виконавчих листів виданих судом.
Співбесіда з кандидатами буде проведена 07 липня 2023 року о 10 год. 00 хв. за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьева, 159.
Інформацію із обов’язковим зазначенням контактних даних, стосовно освіти, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо) просимо надсилати на офіційну електронну адресу суду inbox@adm.su.court.gov.ua до 17 год.00 хв 06 липня 2023 року.
Додаткову інформацію можна отримати у провідного спеціаліста з кадрової роботи Мозгової Марини Василівни за телефоном (0542) 60-80-75.