Відповідно до наказу керівника апарату Сумського окружного адміністративного суду № 33 – ОД від 23 травня 2023 року, оголошено співбесіду на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» - завідувача сектору судової статистики, узагальнення судової практики, доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян.
До основних посадових обов’язків входить:
Керівництво та організація роботи сектору:
- забезпечення виконання завдань і функцій, покладених на сектор;
- забезпечення виконання плану роботи сектору, плану роботи суду з питань, що стосуються роботи сектору;
- координація роботи та контроль за виконанням працівниками сектору посадових обов’язків, правил внутрішнього службового розпорядку та правил поведінки працівника суду.
Розроблення та участь у розробленні:
- проєктів нормативно-правових актів, що стосуються питань судової статистики, узагальнення судової практики, доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян;
- положення про сектор судової статистики, узагальнення судової практики, доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян та посадових інструкцій працівників сектору;
- проєктів організаційно-розпорядчих документів керівництва суду з питань, що належать до компетенції сектору.
Організація роботи з ведення судової статистики в суді, підготовки та своєчасного подання статистичної звітності.
Організація роботи з вивчення та узагальнення судової практики, аналізу здійснення судочинства суддями суду.
Забезпечення проведення аналізу та узагальнення судової практики Другого апеляційного адміністративного суду та Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду.
Організація роботи із запитами на інформацію фізичних осіб, підприємств, установ, організацій та зверненнями громадян.
Підготовка проєктів відповідей за результатами розгляду звернень громадян та запитів на інформацію фізичних осіб, підприємств, установ, організацій.
Організація особистого прийому громадян головою суду та керівником апарату суду.
Співбесіда з кандидатами буде проведена 29 травня 2023 року о 10 год. 00 хв. за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьева, 159.
Інформацію із обов’язковим зазначенням контактних даних, стосовно освіти, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо) просимо надсилати на офіційну електронну адресу суду inbox@adm.court.gov.ua до 17 год.00 хв 26 травня 2023 року.
Додаткову інформацію можна отримати у провідного спеціаліста з кадрової роботи Мозгової Марини Василівни за телефоном (0542) 60-80-75.