Відповідно до наказу керівника апарату Сумського окружного адміністративного суду № 32 – ОД від 22 травня 2023 року, оголошено співбесіду на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - секретаря суду відділу документального забезпечення.
До основних посадових обов’язків входить:
Виготовлення та видача за заявами осіб копії судових рішень та виконавчі листи на підставі наявних в автоматизованій системі даних, а також здійснює ведення журналу обліку видачі виконавчих листів виданих судом;
здійснення підготовки та забезпечення своєчасного надіслання судових справ із апеляційними (касаційними) скаргами, поданнями до відповідних судів вищих інстанцій;
інформування фізичних та юридичних осіб про стан розгляду справ, у яких вони беруть участь;
забезпечення зберігання судових справ та інших матеріалів;
здійснення ведення журналу обліку видачі виконавчих листів, виданих судом;
контроль виконання судових рішень щодо стягнення судового збору на користь держави, долучення до матеріалів справи документів про зарахування відповідних сум до спеціального фонду державного бюджету або про неможливість виконання судового рішення в цій частині;
внесення до статистичної картки автоматизованої системи документообігу Сумського окружного адміністративного суду відомості щодо набрання судовими рішеннями законної сили.
Співбесіда з кандидатами буде проведена 29 травня 2023 року о 10 год. 00 хв. за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 159.
Інформацію із обов’язковим зазначенням контактних даних, стосовно освіти, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо) просимо надсилати на офіційну електронну адресу суду inbox@adm.court.gov.ua до 17 год.00 хв 26 травня 2023 року.
Додаткову інформацію можна отримати у провідного спеціаліста з кадрової роботи Марини Мозгової за телефоном (0542) 60-82-75.