У квітні-липні 2021 року ГО “Бюро правничих комунікацій” за підтримки американського народу, наданої через Агенство США з міжнародного розвитку (USAID) в рамках Програми «Нове правосуддя», було проведено опитування відвідувачів суду щодо їх задоволеності якістю послуг за методолгією карток громадського звітування.
Кожен бажаючий мав можливість в режимі онлайн оцінити якість роботи Сумського окружного адміністративного суду.
Усього в опитуванні взяли участь 96 респондентів – відвідувачів суду. За результатом проведеного анкетування та підведення підсумків опитування громадян, маємо такі результати:
· доступність суду – 4,22
· зручність та комфортність перебування в суді – 4,39
· сприйняття роботи судді – 4,51
· повнота, якість та доступність інформації – 4,42
· дотримання строків – 4,2
· сприйняття роботи працівників апарату суду – 4,45.
Сумський окружний адміністративний суд за 5-бальною шкалою набрав середній інтегральний показник за всіма вимірами якості - 4, 37 бали, при середньому по Сумській області - 4,32.
Отримані в ході опитування дані свідчать про високу оцінку відвідувачами якості роботи Сумського окружного адміністративного суду: переважна більшість опитаних (89,58%) високо та добре оцінили якість роботи суду.
Також, респонденти висловили пропозиції щодо покращення роботи суду, які у подальшому буде використано для покращення організації роботи суду.
Сумський окружний адміністративний суд прагне зробити свою роботу прозорою, а спілкування громадян із судом відкритим, зручним і комфортним.