Відповідно до наказу керівника апарату Сумського окружного адміністративного суду № 65 - ОД від 19 вересня 2024 року, оголошено співбесіду на зайняття двох вакантних посад державної служби категорії «В» - секретар суду відділу документального забезпечення.
Основні посадові обов’язки:
Здійснює прийом та реєстрацію вхідної кореспонденції від осіб, які беруть участь у справі та адміністративних позовів.
Здійснює перевірку та реєстрацію документів, що надійшли через електронний кабінет підсистеми АСДС « Електронний суд».
Інформує фізичних та юридичних осіб про стан розгляду справ, у яких вони беруть участь.
Формує та веде журнал реєстрації вхідної кореспонденції суду.
Веде журнал реєстрації телефонограм.
Веде номенклатурні справи суду.
Забезпечує зберігання судових справ та інших матеріалів.
Інформує фізичних та юридичних осіб про стан розгляду справ, у яких вони беруть участь.
Здійснює внесення до автоматизованої системи документообігу даних про повернення рекомендованих поштових відправлень про вручення сторонам процесуальних документів та конвертів.
Забезпечує зберігання судових справ та інших матеріалів.
Здійснює підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншу документацію відділу за минулі роки.
Співбесіда з кандидатами буде проведена 26 вересня 2024 року о 10 год. 00 хв. за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьева, 159.
Інформацію із обов’язковим зазначенням контактних даних, стосовно освіти, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо) просимо надсилати на офіційну електронну адресу суду inbox@adm.su.court.gov.ua до 17 год.00 хв 25 вересня 2024 року.
Додаткову інформацію можна отримати у провідного спеціаліста з кадрової роботи Мозгової Марини Василівни за телефоном (0542) 60-80-75.