flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

І півріччя 2021 року

У І півріччі 2021 року Сумським окружним адміністративним судом проводилась постійна робота з реалізації громадянами України права на звернення, наданого їм Конституцією України та Законом України «Про звернення громадян».

У І півріччі 2021 року до суду надійшло 62 письмових звернення громадян. Значна кількість звернень до суду надходили щодо процесуальних питань, які регулюються Кодексом адміністративного судочинства України, зокрема заяв про направлення копій судових рішень та виконавчих листів. Також звернення стосувалися руху судових справ, строків розгляду справ, вжиття заходів щодо направлення апеляційних скарг до апеляційної інстанції, юридичних консультацій.

За результатами розгляду звернень надано вмотивовані відповіді на поставлені у зверненнях питання.

Обґрунтовані звернення до суду в І півріччі 2021 року не надходили.

Усі звернення були розглянуті без порушення строку, встановленого Законом України «Про звернення громадян», нерозглянуті письмові звернення за звітний період відсутні.

За І півріччя 2021 року керівництвом Сумського окружного адміністративного суду не було проведено жодного особистого прийому громадян, оскільки на період дії карантину припинено проведення особистого прийому громадян керівництвом суду відповідно до наказу голови Сумського окружного адміністративного суду від 17.03.2020 № 23-ОД "Про організацію роботи Сумського окружного адміністративного суду під час карантину".

На підставі викладеного можна зробити висновок про те, що Сумський окружний адміністративний суд забезпечує реалізацію конституційного права громадян на звернення.

Аналізуючи результати стану організації роботи зі зверненнями громадян у суді в І півріччі 2021 року, можна зробити висновок, що робота зі зверненнями громадян організована відповідно до вимог діючого законодавства. Порушень з боку суддів та працівників апарату суду не виявлено.

Робота Сумського окружного адміністративного суду зі звернення громадян організована належним чином.

Діловодство по веденню та оформленню звернень громадян є автоматизованим та ведеться з дотриманням вимог Інструкції за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації.