flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ДОВІДКА про роботу Сумського окружного адміністративного суду зі зверненнями громадян за I півріччя 2014 року

 У першому півріччі 2014 року Сумським окружним адміністративним судом проводилась постійна робота з реалізації громадянами України права на звернення, наданого їм Конституцією України та Законом України «Про звернення громадян».

     У першому півріччі 2014 року до суду надійшло 2 звернення громадян, з них – 2 скарги (100%).

     Впродовж півріччя повторних та дублетних звернень не надходило.

     Всі звернення були розглянуті в строк до 5 днів. Отже, терміни розгляду звернень громадян, встановлені Законом України «Про звернення громадян», не порушувались.

     Звернення до Сумського окружного адміністративного суду надходили:

- на невидачу копій судових рішень – 2 (100%),

     Всі звернення, що надійшли у І півріччі 2014 рокунеобґрунтовані.

     Нерозглянуті письмові звернення за звітній період відсутні.

     Характеристика звернень громадян, що надійшли до суду у І півріччі 2014 року (згідно з класифікатором звернень громадян):

 

1. За формою надходження

1.7. Здано до канцелярії суду – 2 (100%).

 

2. За ознакою надходження

2.1. Первинне – 2 (100%).

 

3. За видами

3.3. Скарга – 2 (100%).

 

4. За статтю авторів звернень

4.1. Чоловіча – 2 (100%).

 

5. За суб'єктом

5.1. Індивідуальне – 2 (100%).

 

6. За типом

6.2 Лист – 2 (100%).

 

7. За категоріями авторів звернень

7.20. Інші категорії – 2  (100%).

 

8. За соціальним станом авторів звернень

8.12. Інші – 2 (100%).

 

9. За результатами розгляду

9.3. Дано роз'яснення – 2 (100%).

 

 

     На підставі викладеного можна зробити наступні висновки:

 

     Сумський окружний адміністративний суд забезпечує реалізацію конституційного права громадян на звернення.

     Виходячи з результатів проведеного аналізу стану організації роботи зі зверненнями громадян у суді в І півріччі 2014 року не було виявлено будь-яких порушень суддями та працівниками суду.

     Головою суду, відповідальним за звернення громадян, організовано належним чином роботу із зверненнями громадян.

     Діловодство по веденню та оформленню звернень громадян є автоматизованим та ведеться з дотриманням вимог Інструкції за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації