Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
У першому півріччі 2014 року Сумським окружним адміністративним судом проводилась постійна робота з реалізації громадянами України права на звернення, наданого їм Конституцією України та Законом України «Про звернення громадян».
У першому півріччі 2014 року до суду надійшло 2 звернення громадян, з них – 2 скарги (100%).
Впродовж півріччя повторних та дублетних звернень не надходило.
Всі звернення були розглянуті в строк до 5 днів. Отже, терміни розгляду звернень громадян, встановлені Законом України «Про звернення громадян», не порушувались.
Звернення до Сумського окружного адміністративного суду надходили:
- на невидачу копій судових рішень – 2 (100%),
Всі звернення, що надійшли у І півріччі 2014 року – необґрунтовані.
Нерозглянуті письмові звернення за звітній період відсутні.
Характеристика звернень громадян, що надійшли до суду у І півріччі 2014 року (згідно з класифікатором звернень громадян):
1. За формою надходження
1.7. Здано до канцелярії суду – 2 (100%).
2. За ознакою надходження
2.1. Первинне – 2 (100%).
3. За видами
3.3. Скарга – 2 (100%).
4. За статтю авторів звернень
4.1. Чоловіча – 2 (100%).
5. За суб'єктом
5.1. Індивідуальне – 2 (100%).
6. За типом
6.2 Лист – 2 (100%).
7. За категоріями авторів звернень
7.20. Інші категорії – 2 (100%).
8. За соціальним станом авторів звернень
8.12. Інші – 2 (100%).
9. За результатами розгляду
9.3. Дано роз'яснення – 2 (100%).
На підставі викладеного можна зробити наступні висновки:
Сумський окружний адміністративний суд забезпечує реалізацію конституційного права громадян на звернення.
Виходячи з результатів проведеного аналізу стану організації роботи зі зверненнями громадян у суді в І півріччі 2014 року не було виявлено будь-яких порушень суддями та працівниками суду.
Головою суду, відповідальним за звернення громадян, організовано належним чином роботу із зверненнями громадян.
Діловодство по веденню та оформленню звернень громадян є автоматизованим та ведеться з дотриманням вимог Інструкції за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації