Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Довідка
про роботу Сумського окружного адміністративного суду
зі зверненнями громадян у 2015 році
Сумським окружним адміністративним судом проводиться постійна робота з реалізації громадянами України права на звернення, наданого їм Конституцією України та Законом України «Про звернення громадян».
Протягом 2015 року до суду надійшло 10 звернень громадян, в т.ч. – 6 скарг, з них – 6 необгрунтоаних.
Впродовж року повторних та дублетних звернень не надходило.
Терміни розгляду звернень громадян, встановлені Законом України «Про звернення громадян», не порушувались.
Звернення до Сумського окружного адміністративного суду надходили з наступних питаннь:
- на невидачу копій судових рішень – 3
- на організацію роботи суду – 1
- на невчасне направлення справи до апеляційної інстанції - 1
- на тяганину в розгляді справи – 1
- про надання інформації про рух справи - 2
- з інших питань - 2
Нерозглянуті письмові звернення за звітній період відсутні.
Характеристика звернень громадян, що надійшли до суду протягом 2015 року (згідно з класифікатором звернень громадян
1. За формою надходження
1.1. Поштою - 5
1.7. Здано до канцелярії суду – 5
2. За ознакою надходження
2.1. Первинне – 10
3. За видами
3.2. Заява (клопотання) – 4
3.3. Скарга – 6
4. За статтю авторів звернень
4.1. Чоловіча – 7
5. За суб'єктом
5.1. Індивідуальне – 7
5.2 Колективне – 3
6. За типом
6.2 Лист – 10
7. За категоріями авторів звернень
7.20. Інші категорії – 10
8. За соціальним станом авторів звернень
8.12. Інші – 10
9. За результатами розгляду
9.3. Дано роз'яснення – 10
На підставі викладеного можна зробити наступні висновки:
Сумський окружний адміністративний суд забезпечує реалізацію конституційного права громадян на звернення.
Виходячи з результатів проведеного аналізу стану організації роботи зі зверненнями громадян у суді протягом 2015 року не було виявлено будь-яких порушень суддями та працівниками суду.
Головою суду, відповідальним за звернення громадян, організовано належним чином роботу із зверненнями громадян.
Діловодство по веденню та оформленню звернень громадян є автоматизованим та ведеться з дотриманням вимог Інструкції за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації
Консультант відділу Д.А. Чорнобублик
документального забезпечення
Сумського окружного адміністративного суду