flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Довідка про роботу зі зверненнями громадян за 2015 рік

Довідка

про роботу Сумського окружного адміністративного суду

зі зверненнями громадян у 2015 році

 

     Сумським окружним адміністративним судом проводиться постійна робота з реалізації громадянами України права на звернення, наданого їм Конституцією України та Законом України «Про звернення громадян».

     Протягом 2015 року до суду надійшло 10 звернень громадян, в т.ч. – 6 скарг, з них – 6  необгрунтоаних.

     Впродовж року повторних та дублетних звернень не надходило.

     Терміни розгляду звернень громадян, встановлені Законом України «Про звернення громадян», не порушувались.

     Звернення до Сумського окружного адміністративного суду надходили з наступних питаннь:

-          на невидачу копій судових рішень – 3

-          на організацію роботи суду – 1

-          на невчасне направлення справи до апеляційної інстанції - 1

-          на тяганину в розгляді справи – 1

-          про надання інформації про рух справи - 2

-          з інших питань - 2

     Нерозглянуті письмові звернення за звітній період відсутні.

     Характеристика звернень громадян, що надійшли до суду протягом 2015 року (згідно з класифікатором звернень громадян

1. За формою надходження

1.1. Поштою - 5

1.7. Здано до канцелярії суду –  5

2. За ознакою надходження

2.1. Первинне – 10 

3. За видами

3.2. Заява (клопотання) – 4

3.3. Скарга – 6

 4. За статтю авторів звернень

4.1. Чоловіча – 7

 5. За суб'єктом

5.1. Індивідуальне – 7

5.2   Колективне –  3

 6. За типом

6.2 Лист – 10

7. За категоріями авторів звернень

7.20. Інші категорії – 10 

8. За соціальним станом авторів звернень

8.12. Інші – 10 

9. За результатами розгляду

9.3. Дано роз'яснення – 10

 

     На підставі викладеного можна зробити наступні висновки: 

     Сумський окружний адміністративний суд забезпечує реалізацію конституційного права громадян на звернення.

     Виходячи з результатів проведеного аналізу стану організації роботи зі зверненнями громадян у суді протягом 2015 року не було виявлено будь-яких порушень суддями та працівниками суду.

     Головою суду, відповідальним за звернення громадян, організовано належним чином роботу із зверненнями громадян.

     Діловодство по веденню та оформленню звернень громадян є автоматизованим та ведеться з дотриманням вимог Інструкції за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації

 
 

Консультант відділу                                                                            Д.А. Чорнобублик

документального забезпечення

Сумського окружного адміністративного суду