flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ДОВІДКА про роботу Сумського окружного адміністративного суду зі зверненнями громадян за І півріччя 2013 року

 ДОВІДКА

про роботу Сумського окружного адміністративного суду

зі зверненнями громадян за І півріччя 2013 року

 

У першому півріччі 2013 року Сумським окружним адміністративним судом проводилась постійна робота з реалізації громадянами України права на звернення, наданого їм Конституцією України та Законом України «Про звернення громадян».

У першому півріччі 2013 року до суду надійшло 4 звернення громадян:

1 (25%) заява та

3 (75%) скарги.

Впродовж півріччя повторних та дублетних звернень не надходило.

Всі звернення були розглянуті в строк до 5 днів. Отже, терміни розгляду звернень громадян, встановлені Законом України «Про звернення громадян», не порушувались.

Звернення до Сумського окружного адміністративного суду надходили:

- у зв’язку з незгодою з судовим рішенням - 3 (75%),

- у зв’язку з тривалим розглядом справи (тяганину в розгляді) – 1 (25%).

Всі звернення, що надійшли у І півріччі 2013 року, необґрунтовані.

Нерозглянуті письмові звернення за звітній період відсутні.

Характеристика звернень громадян, що надійшли до суду у І півріччі 2013 року

(згідно з класифікатором звернень громадян)

 

1. За формою надходження

1.1. Поштою – 1 (25%).

1.7. Здано до канцелярії суду – 3 (75%).

 

2. За ознакою надходження

2.1. Первинне – 4 (100%).

 

3. За видами

3.2. Заява (клопотання) – 1 (25%).

3.3. Скарга – 3 (75%).

 

4. За статтю авторів звернень

4.1. Чоловіча – 2 (50%).

4.2. Жіноча – 2 (50%).

 

5. За суб'єктом

5.1. Індивідуальне – 4 (100%).

 

7. За категоріями авторів звернень

7.20. Інші категорії -4 (100%).

 

8. За соціальним станом авторів звернень

8.7. Підприємець – 1 (25%).

8.12. Інші – 3 (75%).

 

9. За результатами розгляду

9.3. Дано роз'яснення – 4 (100%).

 

 

На підставі викладеного можна зробити наступні висновки:

Сумський окружний адміністративний суд забезпечує реалізацію конституційного права громадян на звернення.

Виходячи з результатів проведеного аналізу стану організації роботи зі зверненнями громадян у суді в І півріччі 2013 року не було виявлено будь-яких порушень суддями та працівниками суду.

Керівником суду, відповідальним за звернення громадян, організовано належним чином роботу із зверненнями громадян.

Діловодство по веденню та оформленню звернень громадян є автоматизованим та ведеться з дотриманням вимог Інструкції за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації.