В Сумському окружному адміністративному суді проходить виставка молодого сумського художника Павла Новікова, яка має назву назвою «Під тінню старого саду»
З 6 листопада в Сумському окружному адміністративному суді триває виставка картин молодого сумського художника Павла Новікова, яка має назву «Під тінню старого саду».
Під звуки класичної музики відвідувачі суду мають можливість ознайомитися як з авторськими роботами, так і з репродукціями всесвітньо відомих картин у стилі імпресіонізм.
Зокрема, з роботами Клода Моне «Заандам» та «Жанна-Маргарита Лекард в саду», а також Левітана «Весна. Білий бузок».
Відвідати виставку «Під тінню старого саду» та залишити свої враження автору робіт можуть всі бажаючі за адресою: м.Суми, вул. Г. Кондратьєва, 159, 1 поверх.
Живописна робота виконана в етюдній манері під враженням від робіт М.В. Врубеля «Демон сидячий», а саме від техніки виконання плоскими мазками з ефектом кристалічних граней, що робить її схожою на пейзаж чи панно.
Натюрморт (фр. nature morte – «мертва природа») – зображення неживих предметів в образотворчому мистецтві. Починаючи з 40-х років XVII століття, натюрморт у живописі мав широке розповсюдження як самостійний жанр. Одним із перших виділився квітковий натюрморт. Причину популярності квіткового натюрморту можна знайти в особливостях побуту – традиції мати сад, заміські садиби чи кімнатні рослини.
«Заандам, 1871»
Копія картини Клода Оскара Моне.
Полотно, масло. 40х60. Стиль: імпресіонізм. Жанр: міський пейзаж. 2017.
Оригінал картини Клода Моне розміром 67х45.7 знаходиться на даний час в Нідерландах.
У 1871 році Клод Моне переїхав до Заандаму (Нідерланди). Людина з загостренним сприйняттям природної краси, поціновувач саду, водоймів, живописець був під враженням краси цієї казкової країни.
Колір води та піску, одяг, який розвівається, дозволяє відчути атмосферу сонячного дня і морський вітер, створює відчуття легкості, невагомості. Вивчення технік Сєрова та Ренуара мав великий вплив на вибір часового фактору (XIX століття) при формуванні сюжету для даної картини.
Оригінал був виконаний у 1867 році у передмісті Гавра, міста, де пройшло дитинство художника, та куди він періодично приїжджав. Саме Ле Като в Сент-Адрессі належало родичам Моне – сім’ї Лекард. Поселившись тут влітку 1867 року, майстер написав в саду маєтка декілька пейзажів, серед яких «Дама в саду» займає значне місце. Для фігури дами, одягнутої по моді 1867 року, позувала Лекард, дружина кузена Моне. Цей одинокий силует вносить у настрій картини елегійно-сумну ноту, однак в той же час світла пляма плаття відіграє значну роль у композиції картини, а також у демонстрації взаємовідношення світла і кольору.
Сьогодні оригінал картини розміром 82х101 зберігається в Ермітажі.